PR, SAJTÓ

KATI

„Táncos családba születtem, ami megpecsételte a sorsomat egészen az ezredfordulóig. Táncoltam és táncoltattam. Férjhez mentem, majd megszülettek a lányaim. Az ezredfordulón a korábbi életemhez és diplomámhoz képest új célokat tűztem magam elé. A média felé vettem az irányt. Minden oldalról, a képernyőn is kipróbálva a szakmát, és egy második, szakirányú diplomát begyűjtve, révbe értem. A legérdekesebb „harctereken” edződtem, mint sajtós. Először a Magyar Rádió kötelékében, a Petőfi adó PR-eseként, majd a Miniszterelnöki Hivatal Kormányzati Kommunikációs Központjában, végül, illetve majdnem végül, a szakma csúcsán, a közszolgálati Magyar Televízió szóvivői székében. 2007 tavaszán úgy alakult, hogy tökéletesen új sínpárra kellett tennem az akkor tinédzserkorú - ma már felnőtt - lányaim életét, s ez a lendület engem is magával sodort. A versenyszféra irányába. Saját céget alapítottam. Minden, amit tapasztaltam, átéltem, és szeretnék megélni, alkotni és létrehozni – benne van. Ez a PRestige management.”

PROJEKT, RENDEZVÉNY

EDINA

„Katival több évtizedes barátság köt össze. És az élet néha úgy hozta, hogy voltak közös munkáink is. Egyre több, egyre nagyobbak. Így, amikor azzal keresett meg, hogy fejleszteni szeretné a cégét, új területek meghódításával kacérkodik, akkor örömmel csatlakoztam, hogy hadba állítsam projektvezető tudásomat, valamint a kommunikáció, rendezvényszervezés és esemény alapú marketing területén szerezett tapasztalataimat. Tudom, hogy az ördög a részletekben lakozik. Fél siker a megfelelő kézben tartott adatbázis-menedzsment, ahogy a regisztrációk hatékony nyilvántartása is varázserővel bír.”

GRAFIKA, MARKETING

NIKI

„Hét év marketing és három év grafikai tapasztalattal álmodok Partnereimnek marketing startégiát, grafikát és designt is. Pontosan tudom, mit jelent a mindennapok üzleti életében a „Küldj át valamit!” könnyűnek hangzó kihívása. Rajtam nem fog ki a grafikusok réme „Dobj össze valamit!” brief. Hiszem, hogy a trendek változása mellett sem megy ki a „divatból” a maximalizmus és a minőség. E két vezérelv szerint dolgozom bármihez fogjak is. A tökéletes nem elég jó nekem, van 110 % is. Azt vallom, hogy a tartalom a lelke mindennek, de a csomagolás ugyanolyan fontos.”

DIVAT, STÍLUS

BARBI

„Önbizalom kérdése a kisugárzás. Mint hogy nincs második lehetőség jó első benyomást kelteni, számít a határozott fellépés, ahogy annak is szerepe van, mit és hogyan viselünk. Divattervezőként szereztem diplomát Magyarországon és Párizsban, de a tudásomat itthon szeretném kamatoztatni.”