Egy csésze forró tea? Egy kis tévézés? Mindez már a múlté. Ma már több kell! Új rítusokkal kelünk-fekszünk...

Elalvás előtt már nem csak a hőfokszabályozót, az ablakokat és azt ellenőrizzük, hogy volt-e kint a kutya. Minden ötödik ember addig nem oltja le a lámpát, amíg nem töltötte le ismerősei új posztjait. S hogy volt-e az éjszaka folyamán bejelentenivaló a baráti körben, 17%-nyian kíváncsiak rá ébredésük első órájában. A kávé melletti update a legideálisabb reggeli. Jó, ha tisztában vannak ezekkel a tényekkel a marketing szakemberek, ha azt szeretnék, hogy a reklámüzenetek hatékonyan célba érjenek.

Az Ipsos Zrt.-ről
Az 1990-ben alapított, 2009. szeptember 1-jétől Ipsos Média-, Reklám-, Piac- és Véleménykutató Zrt.-ként működő kutatóintézet, a magyar gazdasági és társadalom-kutatási iparág meghatározó szereplője, teljes körű piac-, online-, reklám-, egészség-, vélemény- és médiakutatási szolgáltatást kínál ügyfelei számára. A párizsi székhelyű Ipsos Csoport a világ harmadik legnagyobb piackutató vállalata.  (www.ipsos.hu)

További információ: Gábos Zsuzsa médiakutatási igazgató (Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.)