Ha ébren vagy, nagy valószínűséggel online is. A technológia a nap felében társunk. A 24 órából közel 10-et a „kéz a kézben” töltünk vele.

Magyarországon ez napi 9,4 órát jelent, vagyis 6-8 órás alvást feltételezve a nappalaink túlnyomó részét eszközeinkkel töltjük. Ezzel hazánk a középmezőnyben foglal helyet a 13,7 órás első Dél-Afrika és a 6,6 órás utolsó Lengyelország között körülbelül félúton.

A fenti tények nem is olyan sokkolók, ha eszünkbe jut a számítógépünk, az internet előfizetésünk, az okostelefonunk, a tabletunk vagy az MP3 lejátszónk. Az Ipsos kutatása szerint az ébren töltött órák zömében valamilyen elektronikus „köldökzsinóron lógunk”. Valójában sosem vagyunk magányosak. Vagy éppen, hogy…?

Az Ipsos Zrt.-ről
Az 1990-ben alapított, 2009. szeptember 1-jétől Ipsos Média-, Reklám-, Piac- és Véleménykutató Zrt.-ként működő kutatóintézet, a magyar gazdasági és társadalom-kutatási iparág meghatározó szereplője, teljes körű piac-, online-, reklám-, egészség-, vélemény- és médiakutatási szolgáltatást kínál ügyfelei számára. A céget 2012-ben is érdemesnek találták arra, hogy megkapja a Business Superbrands védjegyet. A párizsi székhelyű Ipsos Csoport a világ harmadik legnagyobb piackutató vállalata.  (www.ipsos.hu)

További információ: Pintér Róbert online ügyfélkapcsolati igazgató (Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.)