A válaszadók 53%-a inkább külföldre utazik költséghatékonyan, semmint hogy hazájában költene súlyos pénzeket luxus pihenésre. Honfitársaink esetében ez a szám: 51% itthoni luxus kontra 49% külföldi takarékos.

Csábít bennünket a kalandvágy, de hova is? 53%-nyian inkább más országba kívánkoznak kevésbé kényelmes körülmények között, kicsivel kevesebben vannak azok (47%) , akik parádés-puccos határon belüli feltöltődést finanszíroznak maguknak. A latin-amerikaiak többsége a saját országaik közül választ.

A kreatív hirdetéseiket fogalmazó utazási oldalak számára fontos lehet ez az információ, amely feltérképezi mindkét típusú pihenni vágyót: az otthon költőket, s azokat, akik szívük szerint inkább külföldre mennének, ha tehetnék.

Az Ipsos Zrt.-ről
Az 1990-ben alapított, 2009. szeptember 1-jétől Ipsos Média-, Reklám-, Piac- és Véleménykutató Zrt.-ként működő kutatóintézet, a magyar gazdasági és társadalom-kutatási iparág meghatározó szereplője, teljes körű piac-, online-, reklám-, egészség-, vélemény- és médiakutatási szolgáltatást kínál ügyfelei számára. A céget 2012-ben is érdemesnek találták arra, hogy megkapja a Business Superbrands védjegyet. A párizsi székhelyű Ipsos Csoport a világ harmadik legnagyobb piackutató vállalata.  (www.ipsos.hu)

További információ: Pintér Róbert online ügyfélkapcsolati igazgató (Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.)