Bármit megoszt magáról a neten majd’ minden tizedik ember. A közösségi média lényege a közlés, a kapcsolattartás másokkal.

Közel minden tizedik (egészen pontosan 8 százaléknyi, azaz minden tizenkettedik) társunk egészen odáig elmegy, hogy szűrés nélkül ontja magáról és magától az információt a külvilág felé. Míg Hong Kongban minden negyedik, Magyarországon csak minden századik internetező tesz hasonlóan.

Ők lennének a felelősek azért, hogy egyes történetek és videók vírusszerűen végigsöpörnek az interneten, ők azok, akik képben tartanak minket? Vagy csak egyszerűen túl sok információt osztanak meg? Vajon az ilyen, mindent megosztó netezők követőinek megmarad az érdeklődése vagy egyszerűen kiszűrik az innen jövő tartalmakat és letiltják az ilyen ismerősöket?

Ön kinek a postjaira kíváncsibb inkább, a mindent megosztók kisebbségére vagy a visszafogottabb többségére?

Az Ipsos Zrt.-ről
Az 1990-ben alapított, 2009. szeptember 1-jétől Ipsos Média-, Reklám-, Piac- és Véleménykutató Zrt.-ként működő kutatóintézet, a magyar gazdasági és társadalom-kutatási iparág meghatározó szereplője, teljes körű piac-, online-, reklám-, egészség-, vélemény- és médiakutatási szolgáltatást kínál ügyfelei számára. A céget 2012-ben is érdemesnek találták arra, hogy megkapja a Business Superbrands védjegyet. A párizsi székhelyű Ipsos Csoport a világ harmadik legnagyobb piackutató vállalata.  (www.ipsos.hu)

További információ: Pintér Róbert online ügyfélkapcsolati igazgató (Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.)