Az Ipsos nemzetközi kutatása szerint a válaszadók 56%-a szereti, ha a közösségi oldalakon saját személyére szabott reklám fogadja. Mi magyarok nem sokban térünk el ettől, 54% preferálja ugyanezt.

Lelkes közösségi kapcsolattartó vagy és szívesen veszed, ha a monitoron megjelenő hirdetés éppen Neked szól? Az emberek több mint fele (56%) támogatja, ha a kereskedelmi üzenetek kifejezetten célzott mutációjával találkoznak a közösségi médiában. 44% inkább az általánosabb reklámokra szavaz. Persze furcsállhatjuk, hogy egyeseket miért zavar, hogy idegenek mennyit tudhatnak róluk, hiszen a legtöbb esetben ők maguk élik nyitott könyvként saját életüket ezeken az oldalakon.

Minthogy a célzott reklám még nem élvezi a nagy többség támogatását, a brandek számára ez kiaknázatlan aranybánya lehet a jövőben. A célzott reklámok terjedése ugyanis egyelőre nem tűnik megállíthatónak…

Az Ipsos Zrt.-ről
Az 1990-ben alapított, 2009. szeptember 1-jétől Ipsos Média-, Reklám-, Piac- és Véleménykutató Zrt.-ként működő kutatóintézet, a magyar gazdasági és társadalom-kutatási iparág meghatározó szereplője, teljes körű piac-, online-, reklám-, egészség-, vélemény- és médiakutatási szolgáltatást kínál ügyfelei számára. A céget 2012-ben is érdemesnek találták arra, hogy megkapja a Business Superbrands védjegyet. A párizsi székhelyű Ipsos Csoport a világ harmadik legnagyobb piackutató vállalata.  (www.ipsos.hu)

További információ: Pintér Róbert online ügyfélkapcsolati igazgató (Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.)