Az emberek több mint fele (55%) használja a készülékét legalább hetente egyszer online tevékenységre. Ha van mobilod vagy okostelefonod, 55% az esély rá, hogy legalább egyszer a héten megnézed rajta a moziműsort, az éttermi kínálatot, a közlekedési vagy forgalmi infókat, esetleg ellenőrzöd, hogy nyert-e a csapatod… Ezer és egy motivációja lehet, hogy csatlakozz a világhálóra.

Ha Közép-Keleten vagy Afrikában élsz, ez a szám már 70%-ra kúszik fel. Magyarországon ugyanakkor ugyanez az arány csak 43%.  Ahogy ez jogosan elvárható, a 35 év alattiak inkább nyitottabbak az innovációra és az új technológiákra: körükben tízből heten (69%) legalább heti egyszer használják online szörfölésre a mobil készüléküket, szemben az 50-64 esztendős társaikkal, akiknél ez az arány már csak 33%.

Az Ipsos Zrt.-ről
Az 1990-ben alapított, 2009. szeptember 1-jétől Ipsos Média-, Reklám-, Piac- és Véleménykutató Zrt.-ként működő kutatóintézet, a magyar gazdasági és társadalom-kutatási iparág meghatározó szereplője, teljes körű piac-, online-, reklám-, egészség-, vélemény- és médiakutatási szolgáltatást kínál ügyfelei számára. A céget 2012-ben is érdemesnek találták arra, hogy megkapja a Business Superbrands védjegyet. A párizsi székhelyű Ipsos Csoport a világ harmadik legnagyobb piackutató vállalata.  (www.ipsos.hu)

További információ: Pintér Róbert online ügyfélkapcsolati igazgató (Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.)