Az Ipsos nemzetközi felmérése szerint a hálóhasználók 62%-a figyelemmel kíséri a netes márkakampányokat. A magyar webhasználóknak 34%-a kíváncsi ezekre.

Gratulálunk azoknak a reklámozóknak, akik ráéreznek a netezők 62%-ának igényeire. Közelebbről: a világhálón közzé tett kereskedelmi üzenetekkel találkozók 46%-a nézte meg alaposabban a márka- vagy termékpromóciókat, 42%-nyian pedig magát az ajánlatra szóló hirdetést is. A magyar netezők érdeklődése ennél lanyhább: 34, illetve 26%.

A felugró ablakoknak kisebb (25%) a „felhajtó ereje”. De még így is minden negyedik ember figyelme felkelthető, ami nem elhanyagolható arány, tudva, hogy sokan letiltották a pop-upokat, mert kéretlen betolakodásnak érzik a random megjelenésüket. A magyar reklámkedvelő netezők 18%-a kíváncsi a felugró ablakok üzeneteire.

Mindenesetre, kedves hirdetők, figyelmet kell fordítani arra a nem szem elől tévesztendő tényre, hogy az online kampányoknak egyre nagyobb a szerepe a felhasználók megszólításában.

Az Ipsos Zrt.-ről

Az 1990-ben alapított, 2009. szeptember 1-jétől Ipsos Média-, Reklám-, Piac- és Véleménykutató Zrt.-ként működő kutatóintézet, a magyar gazdasági és társadalom-kutatási iparág meghatározó szereplője, teljes körű piac-, online-, reklám-, egészség-, vélemény- és médiakutatási szolgáltatást kínál ügyfelei számára. A párizsi székhelyű Ipsos Csoport a világ harmadik legnagyobb piackutató vállalata.  (www.ipsos.hu)

További információ: Holub Katalin PR vezető (Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.)