2011 májusától új ügyfélkapcsolati igazgató vezeti az Ipsos Média-, Reklám-, Piac- és Véleménykutató Zrt. marketing kutatásra specializálódott ügyfélkapcsolati teamjeinek egyikét. Németh Gábor korábban az SABMiller európai piackutatási csapatban dolgozott.

Németh Gábor 1994-ben kezdte üzleti pályafutatását az Unilever marketing csapatában. A Danone keksz üzletágában folytatta marketing managerként és a Győri Keksz akvizíció után létrehozta a magyarországi piackutatási csapatot. Piackutatói pályája a Millward Brown-nál folytatódott, ahol regionális és helyi ügyfeleknek nyújtott sokrétű szolgáltatást. 2006-tól a Dreher Sörgyáraknál marketing fejlesztési munkakörben dolgozott, az anyacég SABMiller európai központjában is tevékenykedve.

Németh Gábor ügyfélkapcsolati igazgató:
„Az Ipsos széles termékportfóliója és felkészült csapata remek lehetőséget nyújt, hogy a jövőben még több, az ügyfelek igényeire szabott, az operatív és stratégiai döntéshozatali tevékenységüket nagyban segítő megoldást kínáljunk. Ehhez szeretnék hozzájárulni az eddig megszerzett tapasztalataimmal.”

Géczi Tamás, az Ipsos Zrt. vezérigazgatója:
„Stratégiánk fontos eleme, hogy ügyfeleinknek valóban releváns szolgáltatásokat kínáljunk az ad hoc marketing kutatások területén. Az Ipsos nemzetközi portfóliója számos jól kidolgozott módszertant tartalmaz, azonban ezek akkor lehetnek igazán sikeresek, ha képesek vagyunk ezeket a helyi igényeknek megfelelően adaptálni. A jó módszertan azonban önmagában nem elegendő, hiszen ismernünk kell az ügyfelek problémáit, gondolkodásmódját, s ehhez kell igazítanunk a javasolt kutatási megoldásokat. Úgy gondolom, hogy Gábor ügyféloldalon szerzett évtizedes tapasztalata sikeresen járul majd hozzá a stratégia megvalósításához.”   

Az 1990-ben alapított Szonda Ipsos, amely 2009. szeptember 1-jétől Ipsos Média-, Reklám-, Piac- és Véleménykutató Zrt.-ként folytatja tevékenységét, a magyar gazdasági és társadalomkutatási iparág meghatározó szereplője, teljes körű piac-, online-, reklám-, egészség-, vélemény- és médiakutatási szolgáltatást kínál ügyfelei számára. A cég 2008-ban, 2009-ben és 2010-ben is elnyerte a Business Superbrands elismerést. www.ipsos.hu

További információ: Németh Gábor (Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.)