Az IpsosMultiMédia (IMM) most megjelent frissítése újabb csemegét tartogat a hazai médiapiac számára: az új adatbázisban immár a közterületi médiapiacra vonatkozóan is elérhetőek adatok - a sajtós, rádiós, tévés és internetes adatok mellett.

Az Ipsos a közterületi közönségmérési rendszeréből származó adatok felhasználásával egészítette ki multimédia adatbázisát, bevonva így egy ötödik médiatípust is a MédiaNavigátor3-ban megvalósítható multimédiás elemzésbe és tervezésbe. A városi lakosság közterületi felületekkel való találkozásaira vonatkozó információk a tervezőmunka során célcsoportképző, szegmentáló ismérvként is felhasználhatók. Az újonnan publikált adatok között megtalálhatók például az egyes személyek által látott óriásplakátok vagy citylight-ok száma, az óriásplakátokkal vagy a citylight felületekkel létesülő kontaktusok száma, vagy egy-egy személynek autóval, gyalogosan és tömegközlekedéssel megtett útjainak aránya is.

Mint ismeretes az Ipsos idén tavasszal adta ki multimédia adatbázisát, amely forradalmi előrelépést jelent a médiatervezésben, hiszen segítségével lehetővé válik a kampányok valós multimédia reach-ének kiszámítása. Az IpsosMultiMédia a Nemzeti MédiaAnalízis (GfK/Ipsos, NMA) keretein belül mért több mint 160 nyomtatott kiadvány, a legjelentősebb tévéadók, valamennyi jelentős rádió és a gemius/ Ipsos Audience (Gemius/Ipsos, gIA) kutatás mérőkódos mérésében résztvevő valamennyi weboldal (450+) tartalomfogyasztási adatainak együttes elemzését és tervezését teszi lehetővé. A célcsoport képzés több mint 500 demográfiai, attitűd és életstílus változó mentén végezhető el és biztosított az egyes médiumok fogyasztás-intenzitásán alapuló analízise is.


További információ:
Kovács Márton, Digital Media Client Service Director (Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.; 06-30-421-1137)

Az Ipsos Zrt.-ről
Az 1990-ben alapított Szonda Ipsos, amely 2009. szeptember 1-jétől Ipsos Média-, Reklám-, Piac- és Véleménykutató Zrt.-ként folytatja tevékenységét, a magyar gazdasági és társadalom-kutatási iparág meghatározó szereplője, teljes körű piac-, online-, reklám-, egészség-, vélemény- és médiakutatási szolgáltatást kínál ügyfelei számára. A cég 2008-ban, 2009-ben és 2010-ben  is elnyerte a Business Superbrands elismerést. www.ipsos.hu