Fókuszban az innovatív „Smart” termékek, környezetbarát technológia, exkluzív szolgáltatások

Smart Zone néven új műszaki hálózat nyitja meg kapuit Budapesten. A hagyományos offline és a korszerű online értékesítést ötvözve világmárkák prémium termékei fogadják különlegesen igényes környezetben, szakértő eladókkal az érdeklődő vásárlókat. Szórakoztató elektronikai Smart Partnerek az Apple, a Hama, a Samsung és a Sony; háztartási elektronikai Smart Partnerek a BSH Bosch und Siemens Hausgeräte GmbH magyarországi leányvállalata, az Electrolux, a Gorenje, a Philips és a Samsung. A hálózat célkitűzése az elkövetkező két évben öt üzlettel lefedni a fővárosi piacot, s ezzel meghatározó szereplőjévé válni úgy az offline, mint az online kereskedelemnek.

A 100% magyar tulajdonú BravoTech cégcsoport* részeként induló Smart Zone a hazai kereskedelem piaci rését kívánja igényes tartalommal tölteni. Legnagyobb versenytársai azonos pályán mozognak. Közös célkitézésük a legalacsonyabb árak elérése, amely kettősséget eredményez a piacot: ahol minden termék jelen van, nincs szakértő értékesítés vagy ahol létezik szakértő értékesítés a felső kategória jelenléte hiányos. Kutatások bizonyítják, hogy a rendkívül nagy alapterületű üzletek ideje leáldozóban van.  2012-ben a kereslet tovább romlik, a kereskedelem mélypontra került. Az üzemeltetési költségek azonban folyamatosan növekednek, az adókörnyezet pedig kiszámíthatatlan.  

A Smart Zone háromszáz négyzetméter alapterületű üzleteiben ötvözi az offline és az online kereskedelmet. A vásárlótérben csak a szűkített márkaportfoliójú felső kategória fogadja a vevőket, az úgynevezett TOP márkák, a webes felületen azonban minden elérhető.  A bolti választék 600 termék, a raktárkészlet választéka 2400 árucikk, míg az online skálán 6200 termék várja érdeklődőit.

Partneri idézetek a közös indulásról:

“A Siemens termékfejlesztéseinek vezérelve, hogy háztartási készülékei a modern életstílus magas és napról napra változó igényeinek folyamatosan megfeleljenek. Egyedülálló innovációk, energiatakarékosság, a funkciók automatizálása, valamint a modern és időtálló design is a tökéletes termékek megalkotását szolgálják. A Siemens számára nélkülözhetetlen a magasszintű terméktanácsadás és a vásárlókhoz fűződő kapcsolattartás, amely kiválóan párosul az új Smart Zone koncepcióval.” (Brezsnyánszky Ágnes, a BSH Kft. ügyvezető igazgatója)

"Az Electrolux idén megújította teljes termékválasztékát, és bevezette az Inspiration termékcsaládot. Minden termékcsoportban számos minőségi, magas kategóriás készüléket kínálunk a vásárlóknak.  A kiemelkedő műszaki tartalom megjelenítéséhez kifejezetten jó fórumnak tartjuk az új SmartZone koncepciót, ahol a minőségi termék, minőségi értékesítéssel párosul." (Belényesi Zsolt, az Electrolux Lehel Kft. értékesítési divízió igazgatója)

„A smart technológiáknak hála, megváltozott az életünk. Az egymás között megosztható tartalomrendszerben minden kapcsolódik mindennel. A lényeg a kapcsolat. Az összefonódó újvilág az igényes embert szolgálja ki. Ez a Smart Zone. Ahol az online és az offline tér összeér. Új hálózat, új koncepció, új szín a műszaki értékesítési palettán. E mellé szeretnénk a legprofibban kiképzett csapatot felállítani, amelyben az ember, aki értékesít, okosabb, mint a gép amit elad.„  (Deák Szabolcs, a Smart Zone ügyvezetője)

*Alapítás éve 1996. 25 saját tulajdonú üzlet, 93 franchise üzlet, 120 nagykereskedelmi partner. 14,5 milliárd forint éves forgalom (várható) 2012-ben. 20 milliárd forint tervezett forgalom 2013-ban. + 38% fejlődés.

További információ:
Holub Katalin (+36 20 922 6431, Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.)