Az Ipsos nemzetközi felmérése szerint a mobiltulajdonosok 67%-a alig vagy szinte soha sem kapcsolja ki a telefonját. Mi magyarok szintén így teszünk.

A mobilozók ha nem is mindig beszélnek, folyamatosan készen állnak mások hívásának fogadására. Ők ott ülnek melletted a moziban, a színházban,  egy meccsen, a manikűrösnél vagy egy egészségközpontban. Minden olyan helyen, ahol emberek vannak körülöttünk. Sőt, Te is köztük lehetsz.

Csupán 12%-nyian kapcsolják ki gyakran a készüléküket, s 21%-nyian válaszolták, hogy ha nem is sűrűn, de alkalmanként megteszik. A magyar telefonálók még kisebb arányban (18%) folyamodnak ehhez a megoldáshoz.

S hogy mi ebben az ellentmondás?

Miközben azon igyekezünk, hogy kapcsolatba kerüljünk a tőlünk távollévőkkel (ami akár a szomszéd szobát is jelentheti), nagy valószínűséggel kevésbé vagyunk jelen abban a térben, ahol éppen telefonálgatunk másoknak.

Ettől aztán tényleg csalánkiütést lehet kapni!

Az Ipsos Zrt.-ről

Az 1990-ben alapított, 2009. szeptember 1-jétől Ipsos Média-, Reklám-, Piac- és Véleménykutató Zrt.-ként működő kutatóintézet, a magyar gazdasági és társadalom-kutatási iparág meghatározó szereplője, teljes körű piac-, online-, reklám-, egészség-, vélemény- és médiakutatási szolgáltatást kínál ügyfelei számára. A párizsi székhelyű Ipsos Csoport a világ harmadik legnagyobb piackutató vállalata.  (www.ipsos.hu)


További információ: Holub Katalin PR vezető (Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.)