Az Ipsos ASI közép-kelet-európai, közel-keleti és afrikai régióját július 1-jétől Géczi Tamás vezeti. A szakember az Ipsos reklámkutatási üzletágának (reklám elő- és utótesztek, folyamatos reklám- és márkakutatások) regionális üzletfejlesztéséért, a meglévő ügyfelek magas szintű kiszolgálásáért és a régió egyes irodáiban működő ASI teamek irányításáért felel. A most kinevezett regionális igazgató elsősorban a prágai régiós központból látja el feladatát, rövid magyarországi tartózkodásai alkalmával azonban a budapesti irodában végzi munkáját.



Géczi Tamás 1991 óta dolgozik a szakmában. A Modusban kezdte piackutató pályafutását, ahol kvalitatív és kis mintás kutatásokért volt felelős. 1995-től a Macro International magyarországi, majd kelet-európai igazgatója lett. 1999 elejétől Millward Brownnál folytatta munkáját, ahol a cég kelet-európai expanzióját vezette a magyar, cseh, lengyel, orosz, román és török piacon. 2002-2003-ban a Millward Brown Germany ügyvezetőjeként a cég német nyelvterületen végzett üzleti tevékenységét irányította. 2004-től ismét Kelet-Európa tartozott hozzá, kibővítve a Közel-Kelettel, emellett a Millward Brown kontinentális európai szervezetének "Operations" részleget is vezette.



További információ: Géczi Tamás (Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.)