Jegyezzük meg és tartsuk szem előtt az alábbiakat…
Számtalan akcióterv született már a like-olók aktív figyelmének felkeltésére. Nézzük, - az Ipsos nemzetközi kutatásában - saját bevallásuk szerint, mi ösztönzi őket a legjobban.
A legnagyobb mértékben a nyereményjátékok buzdítanak, valamint a meglévő és az újonnan bevezetendő termékekkel kapcsolatos véleménynyilvánítás lehetősége. Ezen a területen a nemzetközi átlag 52%, Magyarországon azonban a 61%-ot is eléri.
Nemzetközi szinten 50%-nyian reagálnak pozitívan a különféle kedvezményeket biztosító kuponokra és az ingyenes termékekre (közeli ehhez a magyar 46%-os átlag).
Érdemes vicces, érdekes megoldásokkal próbálkozni, 34%-ból vált ez ki érdeklődést mind a nemzetközi porondon, mind itthon. 34%-ot ösztönöz arra, hogy az általa olvasottakat másokkal is megossza (a magyar adat ennél egy hajszállal még magasabb is: 36%).
Ha a márkával kapcsolatos e-mailjeire választ kap, azt 30% értékeli kedvezően (a magyarok 22%-ban lelkesednek ezért). 28% veszi szívesen, ha kommentjei nem maradnak visszhangtalanok (a magyarok 18%-ban vélekednek így).
A fentieket megszívlelve, márkatulajdonosként, közelebb férkőzhetünk követőinkhez, s nagyobb mértékben elnyerhetjük lojalitásukat.
Az Ipsos Zrt.-ről
Az 1990-ben alapított, 2009. szeptember 1-jétől Ipsos Média-, Reklám-, Piac- és Véleménykutató Zrt.-ként működő kutatóintézet, a magyar gazdasági és társadalom-kutatási iparág meghatározó szereplője, teljes körű piac-, online-, reklám-, egészség-, vélemény- és médiakutatási szolgáltatást kínál ügyfelei számára. A céget 2012-ben is érdemesnek találták arra, hogy megkapja a Business Superbrands védjegyet. A párizsi székhelyű Ipsos Csoport a világ harmadik legnagyobb piackutató vállalata. (www.ipsos.hu)
További információ
Holub Katalin PR vezető (+36 20 922 6431)